Πολιτική επιστροφών
Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το Botanotopos.gr
Πολιτική Επιστροφών
Κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής των προϊόντων. Αν, για οποιονδήποτε λόγω, δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να επιστρέψετε μέρος ή όλα τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Βάσει του άρθρου 3ε του ν. 2251/1994, ο καταναλωτής δικαιούται σε προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών να υπαναχωρήσει από την ηλεκτρονικά καταρτιζόμενη σύμβαση, αφού πρώτα επικοινωνήσει γραπτά μέσω e-mail στο [email protected] , χωρίς να επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα πέραν των άμεσων εξόδων αποστολής των αγαθών στον προμηθευτή. Η παραπάνω υποχρέωση του καταναλωτή δεν υφίσταται αν, βάσει συμφωνίας των δύο μερών, η εταιρία έχει αναλάβει τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων ή δεν έχει ενημερώσει εγκαίρως τον καταναλωτή, ότι ο τελευταίος θα επιβαρυνθεί με αυτά σε περίπτωση υπαναχώρησής του από τη σύμβαση. Η προθεσμία των 14ων ημερών ξεκινάει από τη μέρα παραλαβής των προϊόντων, δηλαδή, από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής γίνεται φυσικός κάτοχός τους, βάσει του άρθρου 3ε παρ. 2β.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής υποχρεούται να ενημερώσει ρητά τον προμηθευτή σχετικά με αυτή του την απόφαση. Η απλή επιστροφή των προϊόντων, δεν αρκεί για να θεωρηθεί ρητή η δήλωση βούλησης του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, αλλά μπορεί να περιλαμβάνεται στα αγαθά μια γραπτή δήλωση ή αυτή να αποσταλεί με e-mail στο [email protected]. Παράλληλα, η εταιρία οφείλει να επιστρέψει το ποσό που δαπάνησε ο καταναλωτής για την αγορά του προϊόντος και τα έξοδα για τη μεταφορά του μέσα σε, επίσης, 14 μέρες από την στιγμή που θα παραλάβει η εταιρεία τα προϊόντα από τον καταναλωτή.
Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο [email protected] για να σας δοθούν οδηγίες, για την επιστροφή. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε, σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για παραγγελίες προπληρωμένες, οι οποίες αποστέλλονται από εμάς και δεν παραλαμβάνονται από τον πελάτη για διάφορους προσωπικούς λόγους, για την επαναποστολή τους, θα πρέπει να καταθέσετε τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής.
Εάν, δεν επιθυμείτε να σταλεί ξανά, θα πρέπει να μας ενημερώσετε ώστε να γίνει επιστροφή του ποσού, που έχει πληρωθεί, αφαιρώντας τα έξοδα αποστολής και επιστροφής.
Τέλος, σε περίπτωση που δεν υπάρξει επαναποστολή της παραγγελίας, οι επόμενες παραγγελίες θα πρέπει να είναι αναγκαστικά προπληρωμένες (πληρωμή με κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, IRIS), βάσει της πολιτικής της εταιρείας μας.
Παρακαλούμε, εάν ενδιαφέρεστε για επαναποστολή της παραγγελίας σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 8 ημερών.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει κάποιο προϊόν από αυτά που παραγγέλθηκαν αφού προηγουμένως έχετε επικοινωνήσει με e-mail στο [email protected]. O πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους μόνο με την κύρια συσκευασία έτσι ακριβώς όπως το παρέλαβε. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν την εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης. Αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Η εταιρία θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε με e-mail στο [email protected] για να σας αποστείλουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.